mot nya äventyr!

Då var det dags igen, att påbörja en ny resa !
Som ni, som flitigt läser om mig o min familj, säkert förstått så står vi sällan o trampar på samma ställe särskilt länge. ; )
 
Idag har minsta skrutten tagit klivet in i förskolan, våran lilla lilla tjej blev plötsligt STOR! 
 
 
Vi har en s.k föräldraraktiv inskolning, o är alltså med skruttan på förskolan mellan 9-14.
Det har gått jättebra idag, hon är en riktigt bestämd tjej som går sin egen väg..!
 
Idag kände jag att jag tagit rätt beslut, att sadla om helt o hållet!!
Jag är dock så glad och tacksam för alla människor som jobbar inom förskola o skola o tar hand om våra barn o brinner för de dom gör!!
 
Jag har under en tid känt att jag är på fel plats, att jag behöver nya mål och utmaningar !
Jag har inte på nåt sätt vantrivts på jobbet, o jag älskar ju barn, men som det verkar är inte förskollärar yrket ändå min grej..
 
Men det får tiden utvisa..kanske känner jag annorlunda
när jag påbörjat min nya resa...?!
 
 
 
#1 - - Anonym:

Oj så spännande!!!! Vad ska du bli? (När du blir stor :))) ?

#2 - - Hanna :

Tänker du skola om dig?:)

#3 - - Anna :

Vad spännande, ska du plugga nått annat?

Jag fick chansen att jobba på fritids och i skolan nu och känner verkligen en glädje till att jobba igen. Tänkte som dig att arbeta inom förskola var nog inte riktigt rätt för mig.

Lycka till vad du än väljer att gå för väg.

Kram Anna

#4 - - Anonym:

Åh berätta nu, nyfiken :)))))