attack..

Idag när jag var på promenad med Ville passerade en annan hundägare med sin hund på en cykelväg ovanför oss..
Ville var duktig o promenerade vidare, medan den andra hunden gläftste o morrade ...helt plötsligt ser jag hunden komma rusande emot oss o den flyger på Ville o hugger honom =(
Jag blir alldeles chockad..sliter Ville därifrån i kopplet, den andra hunden fortsätter morra oförsöker bita, jag sliter tag i nackskinnet på den andra hunden, som är utan halsband...håller honom i ett hårt grepp tills hans matte kommer rusande..
Hon ber inte ens om ursäkt, hon säger bara att den slet sig ur koppet när jag skulle hålla fast, osså frågar hon hur gammal Ville är...Jag har då rakt ingen lust att kallprata när hennes ilskna hund precis anfallit Ville =(
Tur att den var snäppet mindre än Ville..hur hade det annat slutat??
 
 
 
#1 - - Anonym:

Blev ville skadad?