så uttråkad!

Känner mig så uttråkad, vill inte heller ta mig för något...måste vara vädret?!
 
Idag har vi bara varit hemma, barnen har lekt med komnpisar. Jag har städat ur garderoben lite, gått o småplockat lite o varit en sväng på "owes".
Säkerligen skulle jag kunnat städa på nåt mer ställe, dammsugit, tvättat golven fönstren eller nåt annat nyttigt..men -nej! har verkligen ingen lust..inte riktigt likt mig att inte kunna sysselsätta mig... ;)
 
Får helt enkelt ta mig i kragen ! Imorrn är det en ny vecka, o jag inleder den med att vara ledig måndag och tisdag!
 
Ångest över kommande julpyntning har jag också..fy det känns bara tråkigt o jobbigt...många har visst smygstartat redan, men här hemma får det vänta till i slutet på veckan..
 
Nu ska jag o Elma pärla lite pärlplattor, grabbarna spelar wii!