Projekt lekstugan

Igårmorse tog jag o barnen på oss jobbarkläderna o gick ut började snickra på "lilla huset".
 
Albin vaknade dock med feber så jag bäddade upp i hammocken till honom =) Men han kunde inte ligga still där trots febern ;) Han var med o grejade lite han också.
 
Spikade golvram och golvet samt påbörjade väggmodulerna.
 
Barnen var laddade, speciellt Elma hon tycker att det är superkul att vara med o hjälpa til =)
 
 
 
Vi tog också en sväng till ByggMax för att köpa lite golvplankor. Albin satt kvar i bilen då han inte orkade följa med ur =( Elma ville gärna hjälpa till att bära =)
 
 
 
Kolla in lillsbickarn med spiken i munnen !!! ; )
 
På kvällen åkte jag hem till en jobbarkompis, där blev vi bjudna på god paj samt jordgubbar o glass & trevligt sällskap såklart =)
 
När jag kom hem senare hade pappa och maken tagit över mitt jobb..
 
 
Idag jobbar vi vidare =) Elma sa för en stund sen, -ska vi gå o pika snart mamma?
#1 - - Lena :

Alltså, du är ju helt fantastiskt!!!

På ett bra sätt menar jag då...och trots adhd-varning! Haha!!!

Vart har du fått tag i Elmas snickarbrallor???