Godis och gladiatorer

Lördag igen, som vanligt har dagen gått alldeles för fort..
Imorse stack grabbarna iväg på hockeyträning, jag o Elma ensamma hemma vi gick ut på gården direkt efter frukosten, jag har ett nytt projekt på gång- en isbana på gården..

Vad det gäller isbanan så vet jag inte riktigt om jag tror att det kommer funka..men vi kämpar på några dagar till!

Sedan kom Elmas kompis M och lekte, då passade jag på att byta sängkläder - så det blir härligt att krypa ner o sova ikväll =)

M och Elma lekte igår eftermiddag också, Elma följde med M hem från förskolan, det hade dom kokat ihop själv när M:s mamma kom o hämtade..det ska börjas i tid ;)

När jag kom för att hämta ville damen inte alls gå hem, hon skrek o gapade hysteriskt hela vägen hem och fortsatte ett bra tag hemma också...

-Inte gå hem mamma, inte gå hem!!

På eftermiddagen idag har vi kikat på barnens kusin när han spelade hockeymatch. Imorrn är det Albins tur att spela match!
 

Nu sitter vi i soffan, jag, F och Albin, (Elma sover) ser på gladiatorena o mumsar chips o lördagsgodis!