Ipad eller Android

Jag är ganska otekninsk, o fattar verkligen noll av alla nya mobiltelefoner & funktioner, ännu mindre förstår jag mig på sufplattor..

Börjar väl bli gammal, men för mig räcker det med att kunna ringa, svara o smsa i telefonen ;)

Men tycker att det verkar ganska roligt med en Ipad eller en Android platta..?!

Vi tänkte ev. skaffa en som Albin bl.a  får använda till att spela på, & använda andra appar, verkar finnas väldigt mycket bra appar för barn..

MEN vad ska vi köpa, en Android eller en Ipad?

Ipaden verkar helt klart bäst, men den kostar därefter..är det värt det eller funkar det lika bra med en Android som är mycket billigare..?!


#1 - - Madelene:

Vi har en ipad (den första) och jag är supernöjd med den. Hela familjen använder den. Dottern på 4 år älskar att spela & skriva på den, hon kan nästan mer än mig. Den är väldigt lätt att lära oxå så jag röstar på ipad. Dessutom så har jag iphone 4 och då båda är Apple så är det smidigt & bra!

#2 - - Lena:

Jag har lika dålig koll jag...men vi överväger att köpa en ipad då vi är så nöjda med våra iphones...



Kram!