Städat

Slutade tidigt idag, hämtade barnen & åkte hem o städade!

Passade jättebra för att Albin sa i bilen att han ville titta på Pippi på de sju haven..Perfekt! jag satt på en film, helt otroligt men han satt o kollade hela tiden jag dammsög!

Elma grejjar o donar för sig själv hon ;)

Efter vi hade haft paus för mellanmål tvättade jag golven, Elma hjälpte mig o Albin spelade WII (fin fin uppfinning de där med tvspel tycker jag ;))

Så nu har vi ett skinande rent hem...eller ja..typ iallafall =)


Vi har turen att vi bor granne med hundkurs-instruktören, så idag fick jag & Ville en liten privatlektion på gatan ;)

Vi tränade att gå fot, stanna och lite inkallning. Vi fick också möjlighet att träna distraktion, då hon har en Grand Danois som vi använde som störmoment.
Kan bara hoppas att vår Ville blir hälften så lydig som denna Grandis...så duktig hund =) Vi har en lång bit kvar, men tränar på med vår kaxiga lilla valp ;)




#1 - - Anna:





Ni har världens härligaste lilla hund och med hårt jobb så kommer han att bli lydig!



Längesedan vi sågs hur mår lilltrollet? Hon ser pigg ut på fotot!



Kram

#2 - - Pernilla:

Vart har ni Ville på dagarna? Är helt säker på att han kommer bli en super lydig hund med en sån matte som du!

#3 - - Johanna Olsson:

den där hunden på gatan har minsann lite bus i sig oxå.. En dag förra sommaren rymde han upp på mamma och pappas altan och röjde runt när vi var där :)