Kul

Hemma efter en lång arbetsdag, kom hem till ett relativt välorganiserat hem. Två barn i soffan framför en film =) tvätten var ihopvikt, maten lagad, och inga leksaker som låg o skräpade..hör inte till vanligheterna när jag lämnar hemmet med en man och två barn ;)



Det har droppat in lite fler kommentarer på sistone, jättekul!!

Kram kram

#1 - - Johanna Olsson:

härlig känsla! hoppas ni tillfrisknar OMG så vardagen kan rulla på å så lönen kan bli den det varit tänkt :)

#2 - - Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

Hej.

Tack ja de är super skönt att den gick bra. Måste fortsätta köra och plugga lite nu, före jag är helt redo för uppkörningen.



Jasså, då du är smal så misstänker jag att du har hör ämnesomsättning. min är ungefär lika med noll, därav går jag knappt ner i vikt, trots mitt kämpande. mindre skoj :( när man verkligen vill gå ner. men förstår att de inte är roligt att vara i din sits heler. för att äta medecin livet ut är väll inget man vill direkt.



jag började på lägsta dosen 25 microgram. vad äter du? :)



Kram Kram

#3 - - Anna:

Se vad han kan killen!!!!



Underbart att komma hem till eller hur!



Kram