Belöning

Vi har ett nytt belöningssystem med Albin, en spelplan där Albin vi tillsammans kommit på uppdrag, saker som han ska klara av. När han har klarat 4 uppdrag så blir det en belöning.
Belöningarna har vi också kommit fram till tillsammans med Albin, vi har hållit på i ca 2 veckor med "spelplanen", första belöningen var att åka till badhuset, idag hade Albin klarat 4 uppdrag till och denna belöning var att åka buss  till ett café o fika, bara med mamma!

Så det har vi gjort idag, åkt buss in till Gävle och fikat, bara jag och Albin!



#1 - - ★Hanna-LucasMamma★:

Hej! Vilka söta barn du har och valpen va ju huuur söt som helst :)

Va roligt att du och F håller ihop än, kommer aldrig glömma klassresan i 9:an :P

#2 - - Lena:

Men vad mysigt!!!

Lyx att bara hitta på nåt med det "stora" barnet! =)



Kram!

#3 - - Johanna:

Vad glad jag blir över dina positiva inlägg! :-) På din beskrivning låter det nästan som att du fått lite tips och idéer från Komet (som för övrigt är det bästa som hänt min familj! Jag har ju också två barn varav det ena med särskilda behov).

Jag önskar dig All Lycka i framtiden!