Höstpyssel

Idag har jag o barnen varit ute o plockat fina löv =)

När vi kom hem målade barnen och limmade löv, jag gjorde bordsdekorationer av löven - tack fina B för att du inspirerar mig =)

Imorrn har vi kalas för donnan, vi ska bjuda på mat o sedan efterrätt, det är den närmaste familjen som kommer då.
På Lördag har vi kalas igen =) då kommer Elmas och våra kompisar! Då blir det mer traditionellt med tårta, fika och Pippitema =)

Idag har jag dukat, gillar att vara förberedd..
Eftersom vi inte har så bra möjligheter för att äta många inomhus brukar vi alltid kalasa ute på altan. Nu är det dock väldigt kallt ute men då vi satt ute även på julafton när det var -15 grader (typ) så har jag goda förhoppningar att infrorna och ett värmeelement ska värma upp så det går bra att sitta där även imorrn =)




#1 - - Lena:

Jättefint!



Härliga rosa servetter med prickar!!! Love them!!!



Kram fina du! ;)