Välkommen tillbaka

..värmen!

Äntligen har det slutat regna & leran börjar torka upp på gården.

Idag har vi varit ute hela eftermiddagen, jag har oljat in trallen runt poolen!

Igår var jag hemma och vabbade, då Albin hade feber när jag hämtade honom på förskolan i onsdagseftermiddag, under dagen igår var han nästan helt feberfri men febern kom tillbaka till kvällen igen så idag var han (och Elma med) hemma med F.

Igår när vi ändå var hemma o Albin var rätt okej så passade vi på att skruva lite runt poolen, Albin hjälpte mig o hålla i och att skruva!!

I onsdags var det också dags för Vårruset, 5 km för bara tjejer! Jag var där med jobbet, ångrade mig lite när vi kom dit...sååå mycket folk...
Men jag gick/joggade hela vägen och kom i MÅL! =) det tog 46 minuter, inget att skryta om direkt, men det bjuder jag på ;)




Mammas klippa!!





Selma (katten..) roade sig hon med...hon tog med sig en liten kompis hem...



Elma har fått tag i Albins kulor, dom verkade vara superintressanta att plocka med!




Efter allt regnande var vi tvugna att ösa ur lite ur poolen, det blev ett och annat stänk...Elma trillade o blev genomblöt...men kul var det ;)




Såhär blev det när Jag o Albin hade skruvat o sågat färdigt!





Idag, efter oljningen, ser det ut såhär!








Trollen!!!


#1 - - Anna:

Du är helt enkelt Bäst!



Vilken härlig idee det dä fotot med hjärtat, du får visa/lära mig hur man gör!



Kram