Unge!!!


Idag har det varit en ganska stressig dag...
Hämtade barnen o susade hem i ilfart för att hinna slänga i mig lite mat innan det var dags för kvällsmöte ( mamma& pappa kom o passade barnen)

Vi nästan rusar in o slänger av oss kläderna, jag snabbar mig att ta fram kläder till morrondagen (brukar underlätta mornarna ;))

Albin är kvar på gården, Elma tultar runt här hemma, jag har ingen direkt koll på vad hon egentligen gör (?!)
Helt plötsligt får jag syn på vad den rackar`n har för sig, hon har målat om här hemma...på nästan alla vägar har hon kluddat runt med en mörklila tuschpenna...
Gissa om jag blev arg  *GRRR*

Bråttom, bråttom-skura väggar...blev ju dock inte alls bra =(
Osså kasta i mig maten, iväg till mötet..

Herregud, jag har verkligen fått min lilla fogliga dotter utbytt mot ett litet monster ;)

Såklart slet jag fram kameran snabbt som ögat för att fota några av våra nymålade väggar & möbler & m *GRRR*






#1 - - Lena:

SNYGGT!



Ungen har ju stil!!! ;)

#2 - - Johanna Olsson:

Verkligen en riktig liten konstnär, eller kallar vi dem hulliganer? Haha, lilla Elma gör säkert allt med ett leende så mamma inte kan bli så arg?! :)

#3 - - Emma:

Det blev ju snyggt ju ;)