Tråkigt väder!


Vilket skitväder vi har haft i helgen, grått o regnigt!
Idag har vi knappt kunnat bygga något alls på poolen, F har varit ute några svängar när regnet avtagit korta stunder..

Jag tog istället med mig Elma i till stan, där blev det lite shopping =)

Blev en ny bikini, så nu måste jag verkligen ligga i med promenaderna ;) !!!


Bilden lånad från www.twilfit.se se även över delen där..

 Min mobil har gått sönder... Så vi gick även in en sväng på 3butiken, fick med mig en ny telefon hem - helt gratis dessutom =)
Fick en jättebra deal, mitt abonemang går ut om 8 månader, förlängde abonnemanget till 24 månader fr. idag och fick då en gratis mobil, 3000 fria sms osså bjöd han på öppningsavgiften på 250 :-    =) Betalar 149:- i månaden o ringer för allt !

Det bästa av allt, det är rosa ;)

Kanoners! =)








Igår blev vi bjudna på mat hemma hos familjen Jonsson-alltid lika trevligt! Vi fick dessutom ärva jättemycket fina kläder efter deras tjejer till Elma, Tusen tack fina ni!