Måndag igen

Har vabbat idag med en feberfri Elma....känns tokigt..men vad gör man?!

Igårkväll hade hon över 38 när jag la henne, så jag antog att hon inte skulle vara särskilt pigg idag..

Men men, nya tag imorrn!

Albin har varit några timmar på förskolan, han har ett sånt lekbehov o gud i himmelen vad han har blivit kaxig, finns det nån tidig tonårstrots eller??

Isåfall är han nog där nu ..

Vi mår bra av att vara ifrån varandra några timmar, jag får andas och han får göra av med liiite av sin energi =)

När Elma sov idag har jag sågat, skruvat, spikat o grejjade med lite av småfixet som jag berättade om igår!

När vi hade hämtat Albin passade vi på att åka o handla när vi ändå var hemma, skönt att få de gjort.

Nu ikväll har jag varit på föräldramöte och resten av familjen har varit på Albins fotbollsträning. Albin gjorde tre mål, vilken klippa ;) Elma var et full fart på! Inge fel på henne inte =) Hon och Mateus lekte för fullt !