Späckad dag!

Elma tyckte att vi skulle börja även denna dag strax innan fem, då hon vaknade utav troligen en mardröm, därefter somnande hon aldrig riktigt om -inte jag heller!

Lämande barnen på förskolan strax innan halv åtta. Det är ett helt företag med lämningarna av två barn på morronen, stor skillnad mot för ett faktiskt..

Speciellt när det börjar med tjafs redan hemma,  Albin med påklädning och tandborstning, Elma protesterar över jackan och fel mössor....

När vi väl kommer till förskolan sätter Elma direkt igång o stortjuter, och fortsätter med det medans jag hjälper Albin mewd kläderna och säger hej då...

Vi går vidare, lämnar hennes kläder på övervåningen och beger oss för lämning på nedre plan...allt detta med ett skrikande barn på armen....


PUH...nu dags att åka vidare in till stan, då vi idag hade planeringsdag på jobbet. Nyttig dag! Blev också bjudna på mat och fika, lyxigt för oss =)

Kom hem vid fem, dags att börja med maten....undrar varför den inte redan var på G??!!

Efter maten spelar jag o Albin lite spel, Elma leker med pappa. Innan läggdags av barnen klippte jag håret på killarnan i familjen!

Nu ska jag kolla på lite på tv, kankse "familjen annorlunda"?! Kl. 21.00 blir det iallfall " en unge i minuten"

Kram