Misslyckad som mamma

Jag har verkligen misslyckats i min roll som mamma, hur kan man vara så dålig?!

Jag och Albin var lite osams nu ikväll, han skulle duscha men gick aldrig in i duschen, jag har tjatat ett bra tag och säger till slut till på skarpen...

Men men i vilket fall så gråter han och säger till mig:

Du älskar Elma mer än mig!

Jag släpper allt jag har för händerna och går och pratar med honom, kramar honom och talar om att jag självklart älskar dom båda lika mycket !

Jag  vet att du inte älskar mig mamma..

Herre jissus, stackars stackars lilla barn...
#1 - - Pernilla:

Men usch vilken hemsk kommentar! Men är det inte så att han är lite dramatisk och vet vilka knappar han ska trycka på hos dig? Jag tycker du verkar vara en fantastisk mamma (känner ju dig bara som klasskompis men vet att du har ett stort hjärta) och det tycker säkert Albin oxå! Småbarns åren är ingen dans på rosor men kämpa på! Kram

#2 - - Anonym:

Jag tror det har med åldern att göra. Min tjej säger så hela tiden. Så ta det inte på för stort allvar. Kram

#3 - - Linda L:

Kan bara säga att skulle vi få ett barn till och jag lyckades vara hälften så bra mamma som du verkar skulle jag vara nöjd!



Sen är det ju inte helt ovanligt att känna som han gjorde heller! Jag är 27 och kan fortfarande känna så ibland gällande min mamma och syster.. men det är när jag är inne i en känslig period, nåt hänt el. likn och känslorna tar över, tänker jag rationellt vet jag ju att det inte är så :-) men det är ju inte det lättaste för ett barn...



Hoppas ni är vänner idag :)

#4 - - Johanna Olsson:

Therese.. du har verkligen INTE misslyckats i din roll som mamma! Du är en härlig, glad, trygg, sjysst mamma som alltid ställer upp för sina barn och skulle göra vad som helst för dem.

Ta nya tag i morgon och älta inte det som varit, se till nya händelser i morgon och du ska se att även han glömt allt.

kram, i love u