Aldrig mer...

Idag har vi firat vår 5åring!

Det är ganska jobbigt med födelsedagar tycker jag..det är så mycket som ska förberedas o göras i ordning så det allra viktigaste, födelsedagsbarnet, blir lite åsidosatt..så var det iallfall här idag. även om jag gjorde mitt bästa för att hinna med att leka, serva och göra Albin delaktig i dagens bestyr, så räckte jag inte riktigt till...=(
Inte lätt när pappan i familjen jobbade, Elma är i en riktigt gnällig period (tänder??) samt att vi nu har lilla valpen som kräver sitt..

När sedan alla gästerna började droppa in räckte jag ju till ännu mindre, även om allt jag kunde förbereda var färdigt så är det ändå massor att göra, servera fika, fylla på kaffe, saft, hinna umgås & prata med alla, hinna vara med o öppna paketen hålla koll på hundar o ungar..ja, ni vet...

Kalas i all ära...men jag gör inte om det igen ensam!

Tusen tack till alla mina fina vänner som hjälpte till idag och framför allt -Tack alla som kom o firade vår prins idag!!









Årets tårtor!







Hipp hipp hurra!!!!



Tuff 5 -åring med ny poliströja och en Beyblade!



Morfar rockar loss =)




Blev en hel del bad ! Denna bilden är från igår, Albin o kusinerna Ebba oc h Liam