Trevligt besök

Idag har vi haft heldagsbesök av Matilda och Idun!

Morronen började med att  Matilda inte kunde köra in på gatan för att den var ockuperad av massa plogar och traktorer..hon tar en extra vända..

Under tiden upptäcker jag att plogen har plogat upp världens plogvall i infarten...

Jag skyndar mig att klä på mig och Elma och vi går ut för att skotta bort vallen...

Jag tar några spadtag och upptäcker att det är ganska tungt =/

Matilda försöker återigen ta sig in på gatan...går inge vidare ..

Han i plogbilen ser oss, två mähän ;) som inte vet vad vi ska ta oss till hahaha..

Så han kommer snällt med sin plog och skrapar bort hella valllen =))

TACK! =)

Sen har vi bara pratat och umgåtts massor,käkat osså har tjejorna har lekt, Elma var en stolt stor tjej som gärna visade lilla Idun (4 månader yngre än Elma) hur man leker hos oss ;)

När tjejorna skulle sova tog vi en långpromenad som avslutades med att vi hämtade busAlbin på förskolan!

Vi gick hem o fikade =)






#1 - - Matilda:

Tack för idag! Å tack för mat o allt. Himla mysig dag vi haft=) Kram på er!

#2 - - Lena:

Fina busflickorna!



VILKET HÅR Idun har! Helt makalöst mycket! Superfint!!!



Kram!