Tävling!

TÄVLING!



Värva 3 beställningar så får DU en valfri produkt!!

http://personligapresenter.webb.se




Regler: Du värvar, på valfritt sätt - genom blogg, facebook eller personligen, minst 3 beställningar ( eller beställ 3 produkter själv ;) (http://personligapresenter.webb.se)
Alla som du värvar får 20% på sin beställning!

Du får välja en valfri produkt GRATIS i webshopen!

VIKTIGT!

Kom ihåg att alla som du tipsar/värvar måste nämna DITT namn vid beställningen!!

#1 - - Lena:

Skojig tävling! Tror jag ska lägga ut den på bloggen! Hihi!!! =)



Näe, har inte träffat den nya, men alla säger att hon är trevlig! Hoppas på en BRA chef!!! =)



Jo, jag vet att du hamnade på andra sidan. Jag vill också dit, får se om det kanske kan ordnas till. Orkar inte riktigt alla dessa blöjor och inskolningar. Har gjort det så många år så nu skulle jag vilja jobba med äldre. Har framfört min önskning så vi får se vad de andra tycker sen...



Vi åker till Thailand den 1 februari så du får börja när jag åker! Haha!

Kommer hem den 21 och börjar jobba den 22.



Kram kram!!