#1 - - Johanna Olsson:

Härliga bilder, härligt att se att kärleken mellan syskon kan vara så stor.

jag tror säkert Elma kommer att klara sig alldeles utmärkt på förskolan, alla barn har väl perioder då de inte vill bli lämnade eller då de spelar svårlämnade..

Tänkte faktiskt på er idag och undrade hur det gick, Agnes läääängtar så tills Freja får börja på förskolan så hon kan äta mellis där igen och inte behöva gå hem före alla andra..

#2 - - Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

Hej.



Ja 4km är en bit, men det blir 16km på en dag :( de är häftigt. 4 dit, och 4 hem ... sedan 4 dit och 4 hem!!! så eftersom jag saknar körkort är jag nog i väll behov en fungerande syskonvagn så länge inte theo årkar gå så långt!!



Har aldrig provat theo i en så vet ej, men därför vill jag gärna kolla på en i verkligheten först så jag kan kolla sådant.



men dena jag har på bild hitta jag via en hemsida, fanns 2 moddeler och de var rea på dem nu fram till 31 januari, sedan var dom ca 500kr dyrare igen!



http://www.lifequalityproducts.se/cykelvagnar/



där är sidan.



kram kram