Föräldraledigheten sista dag

Imorron, måndag, är min sista dag på föräldraledigheten...
Jag har varit hemma lite drygt 16månader nu, det känns helt ofattbart att det r e d a n har gått såå lång tid!

Jag kan inte heller förstå hur i hela friden jag ska kunna komma upp i tid, få iordning två ungar, kläder o frukost, & allt därtill, göra iorning mig själv, iväg till förskolan och sedan komma till jobbet i tid??!!

Jag som ALLTID varit superbra på att hålla alla tider, gå upp tidigt på morronen har dessutom aldrig heller varit ett problem...

Under denna föräldraledighet så har allt detta fallerat, vi kommer väl aldrig i tid till förskolan, o det är verkligen ALDRIG en dag utan stress - skynda, skynda - vi kommer för sent!!!
O att gå upp tidigt på morronen är ju jättejobbigt, är SÅÅ trött, helt slut!

Ja, ja..de lär väl lösa sig..eller hur?! 

Nu är det dags för en av veckans höjdpunkter -"Solsidan" !!!!

Kram