Lista

Framöver kommer ni som har lust kunna läsa om följande rubriker om mig!

Dag 1
- Presentation av mig
Dag 2 - Mina föräldrar
Dag 3 - Min dag
Dag 4 - Kärlek?
Dag 5 - Detta åt jag idag.
Dag 6 - Litteratur
Dag 7 - Mitt favoritminne
Dag 8 - Detta ångrar jag
Dag 9 - Mina syskon
Dag 10 - Min tro
Dag 11 - Det här får mig att bli arg
Dag 12 - Sveken
Dag 13 - Ett ögonblick
Dag 14 - Musik
Dag 15 - Det här får mig att skratta
Dag 16 - Det här får mig att gråta
Dag 17 - Rädslor
Dag 18 - Det här saknar jag
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - Mitt jobb
Dag 22 - Ett andra ögonblick
Dag 23 - Min favoritartist
Dag 24 - Julafton
Dag 25 - Mina drömmar
Dag 26 - Dagens outfit
Dag 27 - Mina vänner♥
Dag 28 - Studier
Dag 29 - Mitt 2010
Dag 30 - Framtiden
Dag 31 - Ett sista ögonblick

#1 - - Bella:

Hej Terran, ingen fara Elma väckte oss inte det hade Elin redan gjort. Tack för grattis sms. Ledsen för sent svar men vi har haft fullt upp sedan hon fyllde år. Vi vill gärna ses någon dag framöver kram Bella och Elin:)