Dag 3

Min dag:

Även denna dag har jag varit hemma med "sjukt barn", som dock idag är feberfri och verkar må bra, men hon fick en extra vilodag eftersom hon hade hög feber igår!

Klev upp ca 8 imorse efter en tung natt. Elma har vaknat jättemånga gånger o bökat, varit arg o lessen.

Vi käkade frukost, gjorde iordning matsäck till Albin, gjorde oss iordning o åkte iväg till förskolan!

Därefter åkte jag o Elma hem, grejjade o donade lite, sen var det dags för mat o sovning för Elma, när hon sov passade jag på att kolla runt lite på nätet ;)

Strax efter 13 åkte vi o handlade o sen hämtade vi Albin!

Servat barnen med mellanmål, lekt & läst böcker..

Diskat, plockat o diverse annat småfix

Strax innan 17 drog jag iväg in till stan för jag var kallad till ett cellprov...

När jag kom hem stod maten på bordet o sen fick jag äran att ta disken ;) (som vanligt...)

Har badat Elma och förberett kläder till barnen till imorrn, nu sover dom båda och jag o F kollar på Sofias änglar - som för övrigt är ett riktigt jobbigt program...men kan inte låta bli att titta..

Ja...de var min dag de...=)

Kram