Dag 1

Presentation av mig..


Ålder
: 28 år
Familj: Man och två barn (1 och 4 år)
Bor: Enplansvilla med källare, 98 kvm, strax utanför Gävle
Yrke: Förskollärare

Vem är jag?!

Antagligen har ni som läser bloggen redan en bild av mig, antingen bara utav det ni läser eller så kanske ni känner mig på något annat vis i verkligheten..

Kanske, mycket troligt, har ni olika uppfattningar om hur jag är..

Jag är nämligen lite av en kamelont, jag anpassar mig efter omgivningen, men är ändå alltid mig själv.....

Alltså, beroende på hur trygg jag känner mig i olika situationer och i olika sällskap ändras mitt sätt att vara..

När jag är som bäst, kanske mitt sanna jag?! Då är jag framåt, pratar och tar plats. 
Den sidan av mig som är mest framträdande är nog den där jag är ganska tillbakadragen och inte riktigt vågar komma fram på alla vis..


Jag har ett enormt  stort kontrollbehov, jag är envis som en gammal räv, jag är en arbetsmyra som sällan slappnar av..

Jag är hemmakär, älskar familjelivet och vardagen som den är.

Jag är nog också den mest ointresserade människan av allt som rör sport och träning, jag har aldrig ägnat mig åt varken träning eller annan sportaktivitet..kommer troligen heller aldrig att göra det...om än det verkligen skulle behövas!

Jag älskar att shoppa men jag är också väldigt ekonomisk..eller snål kalla det vad du vill men jag vill även på denna punkt ha full kontroll ;)


Ja inte vet jag...men det här var en liten presentation av mig...

Kram kram