Dan före dopparedan!

Imorrn är det Julafton!
Idag har jag och barnen varit lediga, har fixat de sista förberedelserna för imorrn.
Började tidigt med att byta sängkläder i alla sängar, det är ett måste dagen innan julafton- ALLTID =)

Sen har jag tagit ett varv med dammsugarn & tvättat några maskiner!
Resten av förmiddagen har jag och A passat varandras barn, så vi kunde shoppa det sista ;)
Så huset blev fullt med barn en stund, 5 stycken =)

Nu har vi ställt ut gröten till tomten och tagit fram barnens julstrumpor, barnen (& jag med ;)) är förväntasfulla inför morrondagen!

Vi ska fira jul hos mamma & pappa tillsammans med syrran med familj samt två av mina farbröder med familjer.


Önskar er alla en God Jul!!!

(För övrigt så inser jag att mitt bloggande är ganska lamt just nu, o inga bilder bjuder jag på heller, men jag lovar att bättra mig så fort jag införskaffat mig en ny dator, vilket jag hpppas kunna hitta till fyndpris på mellandagsrean ;))