Nästan perfekt!

Nu är det inte många timmar kvar på 4 dagar av ledighet, men det gör inget för vi har haft det helt okej =)
Vi har hunnit med skapligt mycket under dess fyra  dagar, lagom kombination av lite måsten, lek, träffa släkt och vänner, proneader, och bara njutning av ledigheten =)

Det som dock inte har varit på topp är Albins humör (återigen..) vi börjar nu igen dagarna med tjafs, tjat och bråk detta återkommer otaliga gånger under hela dagarna...såå jobbigt!
Tänk om vi bara kunde få slippa detta bråk.......?!

Men som sagt, vi har trots det, haft en helt underbar ledighet!



Igår blev vi bjudna på middag hos familjen Jonsson, tusen tack =)



Idag har vi spenderat hela dagen ute i Bönan, här är Elma med mormor!



Syrran med familj var ocskå i Bönan, så kusinerna lekte för fullt!
Barnen bjöd in till cirkus =)









Hoppas ni också haft en trevlig påsk!

#1 - - Gammal vän:

Hej Therese! Jag ber om ursäkt för att jag är anonym, jag själv hatar när folk skriver anonyma kommentarer i min blogg. Men jag känner att jag måste få fråga en sak. Du skriver om och om igen att det är bråkigt och tjafsigt med Albin - och jag undrar vad du och Fredrik sökt för hjälp? Man behöver inte ha det som ni har det, man kan få toppenfin hjälp! Till exempel kan ni ringa Barnhälsan (via kommunen). De anordnar jättebra föräldrautbildningar (för det är ju faktiskt föräldrarna som behöver ändra sig, inte barnen...). Till sist skulle jag vilja tipsa om att tona ner skriverierna om allt som du tycker är jobbigt med din familj. Jag förstår att du vill ha en ventil där du kan skriva av dig din frustration och irritation - men kom ihåg att allt finns kvar sen. Din man och dina barn kanske inte tycker att det är så kul att läsa sen, eller era släktingar och vänner. När barnen vuxit upp och ni har en annan relation är det ingen som vill bli påmind om hur det var förr. Än en gång - förlåt för att jag inte vågar stå för vem jag är!