Långa dagar

Veckan har startat med två ganska långa dagar, först långa arbetsdagar och sedan mycket att stå i hemma med diverse vardagssaker!

Jag känner mig ganska trött och slut just nu, Elma har dessutom kommit in i nån tokig period då hon vaknar nån gång mitt i natten och är vaken 1-2 timmar...=(

Är just nu förövrigt också suupperless på min andre hälft, som inte gör många knop här hemma, känns som att ha tre barn ibland...
Ingenting skulle bli gjort härhemma om jag inte gjorde det själv, skrev diverse lappar, o tjatade som jag gör dagarna i ända...inte kul!!! Ta liiite mer ansvar tack!

Imorrn efter jobbet kanske jag tar med mig barnen till Fjärran Höjder - badet...har packat badväskan, men inget är bestämt då jag känner att dagsfomen får avgöra! (barnen vet inget..)

#1 - - Johanna Olsson:

Kul om vi kunde åka tillsammans någon gång.. men ni vill kanske vara själva?!

kram, hoppas ni får en härlig dag