Hissgardin

Idag när vi var nere på stan passade jag på att gå in på Ohlsson tyger o köpa nåra meter tyg. ( 3m för 90kr på rea!)
Jag blev så sugen på att göra en hissgardin till Elmas rum när jag var och hälsade på A förra veckan. Blev så inspirerade av hennes fina hissgardiner som hon gjort =)

Jag köpte ett helrosa tyg och ett ljusgult med fjärilar på, tanken var att gardinen skulle bli vändbar...
Köpte också tillräckligt för att man ska kunna rulla ner gardinen och använda den som rullgardin.

Kunde inte hålla mig, så när vi kom hem nu på eftermiddan slängde jag ihop gardinen..

Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig då tyget med fjärilar lyser igenom när man har den rosa sidan fram..

Ska klura vidare på den lilla nöten ;) Kanske kan sprätta upp och lägga in något mörkare tyg emellan? vad tror ni??





Nu är det dags för film i biorummet !

Hare bra!
#1 - - Johanna Olsson:

Det blev superfint, nu har du inspirerat mig.. Får nog bli nya gardiner till Agnes!

By the way... SVARA när jag ringer, ELLER ring upp!!!