Värdelösa mamma

Imorse har jag och barnen varit ute på förmiddagen då jag har samlat upp lite av de lövhögarna som jag krattade ihop häromdagen, det blev också lite mer krattning eftersom mer löv trillat ner..ett evigt krattandes..

Vet ni vad som slog mig, att jag verkligen ÄR värsldens sämsta mamma...

Elma har inte varit ute och traskat en en gång..

Det var första gången som hon var ute sedan hon lärde sig att gå för två månader sedan..
Alltid när vi är ute har hon suttit i sin vagn =(

Idag var hon fullt utrustad med stövlar och regnkläder, hon tultade omkring på grässmattan och satt i sandlådan sedan gick vi ända till lekparken =) Hon traskade på, men det var dock lite svårt med alla kläder ..



#1 - - Johanna Olsson:

hahaha inte värdelös, kanske förvirrad :)

det var väl tur att hon fick knata på lite idag då.

#2 - - Lena:

DU är INTE värdelös!



Tänk på dina tankar, de färgar hur du mår!!!



Du är en bra mamma men med andra barnet hänger man liksom inte med...vissa saker bara går på rutin, det är samma är hemma!



Vi är BRA mammor!!! ;)



Ska vi ses nåt nästa vecka?

En lunchdate här kanske?



Kram!