Nystädat hus och rena ungar!

Idag har F varit föräldraledig. då torsdagar är min "pluggdag", idag hade jag inte så mycket plugg att göra då jag pluggade extra länge i torsdags och gjorde en av uppgifterna i förväg =)

Ett uppdrag hade jag idag, jag hade bokat in en intervju med en person på ett korttidsboende i Gävle. Det gick bra och jag fick svar på mycket av mina frågor, eftersom jag ska göra ytterligare en intervju så ville jag inte sammanställa denna idag!

Istället passade vi på att utnyttja tillfället att vara två hemma. Albin fick vara ledig från förskolan, imorse tog F med sig barnen till återvinningen o slängde lövsäckarna under tiden gjorde jag några ärenden på köpis.

Därefter var det dags för min intervju, då passade F på att ta med barnen till pulkabacken där både Albin och Elma susade ner för backen på bobben, Albin höll ett hårt tag om sin lilla syster =)

Kameran fick inte följa med ;)

När jag kom hem damsög jag och tvättade golven, Elma sov i vagnen. Albin gick ut med pappa och åkte skidor på gatan!

Efter kvällsmaten har jag badat barnen.

Härligt med ett nystädat hus och rena ungar ;)

#1 - - Lena:

Härligt med nystädat inför helgen!



Hur går det med plugget då? Går det bra med allt?



Kram!

#2 - - lovisa:

fin design:)