#1 - - Johanna Olsson:

Hej, jag röstar på antingen det kortet där de ligger ner på övre raden eller kortet till vänster på mellersta raden.

Gulliga ungar du har!

#2 - - Madelene:

Röstar på kortet till vänster på mellersta raden, toksött!

#3 - - anna:

underbara foton!!!! du kanske kan hjäla mig att få till ett bra foto å mina 3 vildisar..?

jag tycker någon av det 3 nedersta, absoluta favisarna är det nederst och det till höger på mellan raden, varför inte göra ett litet kollage med flera kort, det gjorde jag förra året, det blev tokbra!!!!!



Förlåt att jag inte svarade å messet igår, förvirrad, letar ju damsgare men det kommer nog att sluta med att jag åker å köer en å jula eller så...=)



Ses vi imorgon eller ska du plugga?! jag tycker nog att du har tid med em kort fika i allafall, jag ska bara vara där en kortis.



Gör julfint du, så kommer jag å njuter lite hos er! jag ÖNSKAR så att vi hade lite mera klart så det kunde bli fint här oxå men men......



Kram