Pinsamt!

Goddagens!

Åkte till cityfrisörerna idag och talade väldigt föriktigt om hur det hade gått med färgningen, vad jag hade berättade för tjejen som sålde mig färgen och visade resultatet.
Jag vågade inte kräva varken pengar eller en ny hårfärg, var inte ens arg..jag sa att jag var lite besviken...
MEN vet ni vad? Jag fick ändå en ny hårfärg GRATIS =) den sitter just nu i håret och jag hoppas nu på bättre resultat!

Har oxå bokat klipptid på hårnästet här i Valbo, någon som varit där? Är dom duktiga där??

Ha en bra dag! 

#1 - - T:

vad skönt att det löste sig och att du fick en ny färg. Hoppas att den blir bra nu.

#2 - - Lena:

Bra!!! modig du är!!! Skönt att du fick ny färg också!!! =)

Hoppas det blir bra nu och att du blir nöjd med den nya färgen! =)



Jag har de 2 senaste gångerna gått till hårnästet. Klippning och så gjorde jag slingor där. Ulrika går jag hos och jag älskar henne!!!

Hört flera som går där och som är supernöjda. Vem ska du till?



Ska vi åka hem till Johanna och ta den där fikan?

Då skulle du kunna komma och hämta mig och Theodor så kan vi åka med er då vi inte längre har bilen...;)



kram!!