oväntat besök..

Idag åkte vi och storhandlade, jag och barnen, efter vi hämtat Albin på förskolan..
När vi kom hem stannade Albin ute på gården och lekte, dörren stod öppen och jag packade in maten..
Jag hörde att någon (antar då Albin..) går in i hallen..väldigt tyst är han..sen hör jag hur någon går ute på grusgången......

Fortsätter att packa upp maten då jag ser något svart i ögonvrån som rör sig i hallen.....................

Jag går och kikar-vad möter jag?????

En hund har traskat in hos oss...inte vilken hund som helst!!!!



En Grand Danois, säkerligen 1,20 hög och rejält kraftig!

Strax därefter kommer en granne och letar sin hund =)
Dom ber om ursäkt och tar med sig den lilla gosehunden hem!
#1 - - Lena:

Hahahahahahahha! Det där hände här hemma hos oss också!!! Skitroligt ju!!!



Hahahaha!!!