Korkad eller vad???

Ja om inte jag är världens sämsta mamma så vet inte jag ;)

Elma har fått välling vid läggdags i typ en månad, det har gått sådär..

Blandar ca: 200ml varje kväll (ca: 19.30), hon får i sig mellan 30-100 ml  (oftast runt 30ml) därefter vill hon inte ha mer och är ganska sur..

Eftersom hon äter kvällsmat runt 17-18 tiden har jag ju antagit att hon blivit mätt eftersom hon ändå tar nappen så gärna istället för flaskan..

Igår fick jag för mig att prova ge henne ersättning, efter att jag provat vällingen och lagt ner en grinig tjej i sängen...

Vet ni va?!
Skruttan sörplar ju ersättningen som bara den!

Alltså vilken mamma är såå korkad? Herreguud hon tycker ju inte om vällingen!!!

#1 - - Lena:

Men det är väl ändå inte korkat!!! Hur ska man kunna veta???

Tuva-Li blev inte mätt när jag ammade henne heller...skulle äta hela nätterna när hon var bebis och jag fattade nada. När syrran frågade om hon blev mätt fattade jag! Herregud! Då var hon 6 veckor. Stackars unge!!!



Men så är det. Ibland är man inte riktigt med, inte för att vi är korkade utan för att man bara missar det! Det är mänskligt och du är inte ensam om detta, det lovar jag dig!!! ;)



Vad nyfiken jag är på mitt armband!!! Vill ha nu!!!

Du har inte lust att komma förbi i vecka nåt?

Jag kan bjuda på lunch! Haha!!!



kram!!!