Blir så trött på rött!

Tappat räkningen på hur många gånger jag har färgat håret de senatse veckorna...är då trött på min hårfärg och mitt hår överhuvudtaget!

Helst av allt skulle jag nog vilja vara nästintill helblond, men det går inte med mitt hår, har för mycket röda pigment..
Valde iställer att färga håret brunt med ljusare slingor i...blev då helt orange i skallen...så det var bara att fäga på igen med ännu en nyans av brun, denna gång blev jag mörkare orange...

Iallafall så var jag på Cityfrisörerna idag och köpte ny färg, frågade om råd och hon såg ju uppenbarligen hur jag såg ut i håret, talade om att jag absolut inte ville att det skulle gå mot rött talade även om att alla nyanserav brun jag lyckats prova alltid slutar med att jag blir röd eller orangehårig...

Jag hade bestämt mig för att jag ville prova något riktigt mörkt men inte helsvart...det sa jag oxå såklart ...
Hon visade mig en färg på kartan som hon tyckte....jag påpekade att den såg ut att skimra lite i rött....Nej inte den här menade hon på för att det var dubbelt med brunt i!

Nu är jag färgad och klar, blev jag rödhårig tror ni??? ABSOLUT!
Jag är såååå arg!

Har god lust att åka tillbaka imorrn och säga att jag vill ha pengarna tillbaka....men det lär jag ju inte få..o jag lär ju inte våga heller =(

VAD SKULLE NI HA GJORT??

#1 - - Lena:

Hej gumman!

Inte lätt med dessa hårfärger!

Du vet vad jag skulle ha gjort! Åkt tillbaka och KRÄVT pengarna! ;)



Men du! Glömde ju fråga....vad ska du plugga till hösten?

Så du ska inte jobba i höst?



Måste ses snart! Vill gärna träffa lilla Freja!!!



Kram!