Nytt projekt!

Jag har ett nytt projekt på gång, har börjat fixa lite i tvättstugan/badrummet i källarn..

Änsålänge har jag bara rivit ner gammalt kakel och flyttat om lite.
Igår var jag och kikat runt på nytt kakel till väggarna omkring badkaret, resterande väggar ska målas och även  golvet.

Kanske åker jag och barnen iväg och beställer kaklet och köper färg imorrn?!

Det är dock inge bråttom då det visat sig att väggarna på många ställen är väldigt fuktiga...vi måste oxå köpa en luftavfuktare som förhoppningsvis ska kunna torka upp det mesta så vi kan putsa på väggarna och sedan måla.

Jag vill ju helst redan börja måla och kakla direkt, men nu måste jag vänta =(



#1 - - Lena:

Du har så många projekt för dig du! Haha!

Sötnöt!



Du, spana in min blogg, du har fått en bloggaward av mig! ;)



Kram!