Brämsand

Igår var hela familjen i brämmen och badade, kusinerna Ebba och Liam var också där!
Det var superhärligt i vattnet, 22grader. Även fast det inte var strålande sol hela tiden var det varmt i luften.

Vi hade återigen lämnat kameran hemma..knäppte några få kort med mobilen uppdaterar senare ;)

Albin och Elma badade på som två som fiskar, på stranden donade Elma på med sanden och sina leksaker som vi tagit med hur nöjd som helst!!!


Idag ska Matilda och Mats ha namngivningskalas för sin lilla IDUN LI.

Jag ska göra tårtorna, så nu är det dags att sätta igång !

                                                        

                                                        ***UPPDATERING***

Ingen bra dag för att gör tårtor idag...sååå kvavt, tårtorna, och speciellt marsipanen, gillade inte alls värmen förstås.

Jag hade ju såklart inte tårtorna framme mer än nödvändigt, men smällte marsipanen något och kristyren stelnade istället, innan jag hann skriva allt..

Det tog också mycket längre tid än jag räknat mned att fixa dessa fyra tårtor, så enormt med små blommor som skulle på ;)

Namngivningen började 16.00, jag hade lovat Matilda att vi skulle komma in med tårtorna till 15.30, 15.10 har jag fortfarande inte klätt på mig eller fixat håret!

Gissa om jag hade liiiite panik, tårtorna skulle dessutom packas i lådor och ut i bilen osså denna värme, men med isklampar runt om tårtorna for vi iväg och precis till 15.30 anlände vi med fyra tårtor till Soldatkyrkan!!!

Men det blev okej tillslut och roligt var det ju!!!

Såhär blev dom..