Nu är det klart!

Tapetserade det sista idag, fondväggen. Nu är det lite "piffing" kvar bara=)





Garderobsväggen, en av dörrarna tapetserad med fondtapeten

Vi bytte även ut taklampan mot tre väggspottar, som vi satt på väggen bakom sängen högst upp mot taket.
Taklampan fick Albin i sitt rum istället, på väggen (det var tre spottar på en arm...)

Har tagit bort extrasängen till Albin i vårt sovrum då vi tycker att han är stor nog att sova i sitt eget rum...vilket han dock inte kommer att göra, men då får vi trängas i storsängen istället.

Extrasängen får inte plats nu när vi flyttat vår säng mot en annan vägg...Elmas lilla korgvagga bytte vi ut mot splälsängen som tidigare stått oanvänd i hennes rum.

Då blev det mer plats därinne och vi gjorde en myshörna istället med puffen jag köpte, den är inte klar..inte ens påbörjad, har bara lagt över tyget jag köpte, rosa fleece från Ohlssons tyger.



Sänghimmeln är ifrån Lundins säljlager.
#1 - - Lena:

Ser jättefint ut, men man ser liiiite dåligt hur fondväggen ser ut! =) Får spana när jag kommer och hälsar på! =)



Har betsat hyllan med lackbets, mörk ek.

Gjorde iordning den där hyllan för att ha den i hallen men så ångrade jag mig och målade allt i hallen vitt istället! =)

Så då hade vi denna hylla kvar! Perfekt!!! =)



Vilken fin sänghimmel Elma har i sitt rum, fanns den i vitt eller någon annan färg också?



Kram!