Mäkta imponerad!

Idag har vi varit på badhuset, jag, Albin och Elma vi hade även sällskap av Johanna och Agnes.

Jag är helt klart positivt överaskad över hur bra det har gått!

Albin och Elma skötte sig riktigt bra =) Agnes och Johanna oxå ;)

Tackar så mycket för assistansen Johanna! Det underlättade mycket ♥

3,5 timme var vi där, tog en paus och käkade hamburgare med strips!

Albin och Agnes for runt som små fiskar, simmade på som bara den med sina armpuffar, åkte rutchkana och badade bubbel!

Elma hängde med på det mesta =) Hon fick duscha och byta om efter ca 1 timmes badande och lite matpaus =)
Inte en sur min på hela tiden, inte ens i duschen!

Nu sover Albin, på golvet i vardagsrummet...med ytterkläderna på, det tar på krafterna att bada på badhus =)

Ja..nu undrar ni kanske hur han hamnade där..?! =)

Han somnade i bilen på vägen hem, sedan vaknade han när vi kom hem. Vi gick in och han var arg som ett bi och skällde om det mesta, jag valde att inte bråka tillbaka..istället ignorerade jag hans humör och gick raka vägen ner med blöta handukar och badkläder & körde igång tvättmaskinen, när jag kom upp var det fasligt tyst...hittade då honom på golvet bredvid soffan =)




 

 

#1 - - Johanna Olsson:

Gullunge.. han är som ett litet bi som tar ut all sin energi i en sväng. Det har varit en härlig dag, helt bekymmersfri. Min unge är fortfarande vaken hon verkar inte speciellt tagen av att ha badat medans hennes mamma har sett drömmarna i vitögat några gånger. :)