Kallt

18 minusgrader ute BRR! Jag sitter framför brasan o värmer mig, härligt =)

Vi har slut på pellets i bulken (slarvigt F!!!) inte bra när det är så här himla kallt, då kommer det brännas i plånboken när elräkningen kommer eftersom vi nu värmer upp huset med el!

Dags att beställa mer!



Idag har vi varit hos Elin och firat hennes 1årsdag, som var i torsdags.

Vi hade köpt ett pussel osså hade jag gjort ett halsband och en mössa !

 

Elma fick ett par jättemysiga tofflor som Elin inte kunde ha, Tusen tack igen =)



Hann me massor igår när Albin var och lekte hos kusin Olivia. Bl.a blekte jag håret, (vilket inte blev nå bra så det gjorde jag om imorse..)
Städade gjorde vi, handlade cider och diverse annat till fikat på dopet/bröllopet, snabbshopping på Ikea och köpis, inredning till Albins garderob, en stång (se bilden nedan), nya jeans till Albin, örhängen & halsband till den 6:e.


Gjorde även iordning en liten rit/pysselhörna i Albins rum. Han har börjat intressera sig mer o mer för att rita, klippa & klistra.