18 februari

Idag har jag hämtat klänning hos sömmerskan...är inte särskilt nöjd...men jag är för feg för att klaga, jag betalade och bet ihop =(


Hon hade inte pressat ut sömmarna och pärlorna som hade lossnat var slarvigt ditsydda...

Jag väntar fortfarande på underkjolen...den skulle komma senast i mitten på nästa vecka. När Albin var på förskolan passade jag på att skriva ut alla namnen till bordsplaceringen & gjorde servettringar.



Fick med mig en tiger hem idag, GRRR!

Fettisdagen har ju redan varit...men vi hade vår egen idag, då Albin kände sig lite sugen på semlor när vi åkte hem från förskolan.

Vi bakade egna...fast det blev mest jag som bakade, Albin var med en stund tills han tröttnade sedan hjälptes vi åt att ha på grädden!








Har hunnit med att mysa och busa lite medd Elmis oxå!








Grattis Elin på 1-årsdagen!!!

 

 

Till sist:

DET RÄCKER MED SNÖ, JAG BLIR GALEN!!!

#1 - - Bella:

Hej Elin hälsar och tackar för Grattishälsningen kram Bella, Micke och Elin:)

#2 - - Lena:

Näeee vad tråkigt med klänningen! Kan du fixa till det själv då?

Annars kan du skicka mig!!! Jag är bra på att skälla som du vet! ;)



Och jag blir också GALEN AV ALL SNÖ!!!