Livet fortsätter...

Vardagen rulllar på som vanligt mitt i allt..

Igår var jag o barnen till en pulkabacke i Hille, vi hade sällskap av Johanna o tjejerna!















Elma sov i vagnen hela tiden, Albin och Agens susade ner för backen i full fart, även mammorna några gånger =)

Idag spenderaded vi hela eftermiddagen på Hagaströms IP, Elma sov i vagnen även denna eftermiddag, Albin åkte skridskor. Jag hade tagit med mig mina med, men är något ringrostig då jag inte har stått på skridskorna på typ 10 år eller nåt...

Jag vågade inte längre än att ta på mig dom o ställa mig på isen ;)

Tänkte att det kanske var dumt att bryta fötterna när jag var ensam där med barnen =)

Faktiskt så var det skridskorna som satt jäkligt illa, jättehårda vid vristen men ändå så satt dom löst...ska det vara så?? kanske dags att uppdateras på skridskofronten?!

Åkte också lite pulka och tog en liten prommis!