Valbobadet

Igår förmiddag fick jag ett ryck och kom på att vi skulle åka och bada, jag och barnen =)

Så jag stekte iordning lite plättar och packade ner frukt sedan tog vi en liten sväng till Valbobadet, ett enkelt utomhusbad bara 5 minuter härifrån, det finns en uppvärmd stor pool med trampoliner. Enkelt med alldeles lagom badutflykt för mig när jag är ensam med barnen, synd bara att jag inte kommit på denna idé tidigare i sommar =(
Jag har inte riktigt vågat mig iväg med båda två själv till något bad..

Vi hade riktigt mysigt trots att det inte var sol hela tiden =)



Idag har jag och Albin målat sängen, mycket kladd blev det ...





Nu är den så gott som färdig, tänkte klarlacka den oxå. Möblering runtomkring är inte färdig, nu är grejerna bara inställda..
#1 - - Matilda:

Vad händig ni är! fint!! Albin kommer bli världens fixare=)