Hur står man ut?

Jag är såå less på Albins ständiga brist på respekt och normalt uppförande!

När ska denna trots gå över ..och GÅR den över???

Jag är verkligen inte mitt bästa jag i dessa dagar då Albin är på sitt värsta humör, han tjatar och tjatar, gnäller, lyssnar inte ett smack, är kaxig, slåss, elak på Elma och skriker dagarna igenom.

Jag tänder verkligen till på minsta lilla grej, är så slut och trött på detta eviga gnatande..

Jag blir lixom en fyraåring själv, säger dumma saker och skriker tillbaka =(

Stackars stackars våra grannar, dom lär ju tro att vi är heeelt galna....

#1 - - Lena:

Inte roligt med utbrott. =(

Lider med dig, vännen!!!



Både ons och tor passar oss! Är Albin hemma eller på förskola denna vecka? Agnes?

Ingen aning om loklekis är öppet men man skulle kunna ringa och fråga.



Apropå nomineringen, du ska göra (om du vill) som mig! Men du behöver inte...=)



Kram kram!