Ny vecka

Barnen vaknade 06.10 denna morron..inte så kul tyckte jag!
Elma hade då nyligen somnat om efter jag ammat henne runt fem, typ halv 2 var jag upp och gjorde välling, även denna till den lilla tösen...
Hon har kommit på att hon ska krångla massor på nätterna =(

Efter vi lämnat Albin på förskolan gick jag och Elma hem o tog en liten lur =)

Nu har jag målat det sista på de nya fodren runt altanfönstren, ikväll ska de sista listerna sättas upp-sen är det klart!


Lägger upp bilder ikväll!!!
.......................................................................................................................................................




Såhär ser Elma ut när hon äter!

Det är mycket rutiner just nu i vår vardag, äta, ,sova, äta, sova...ja ni fattar ;)
Trots att hon äter flera mål om dagen och även på natten så ligger hon under sin medelkurva på både vikt och längd...
På 6 månadaderskollen vägde hon 6635g och var 65 cm lång.
När albin var knappt 6månader vägde han 8800g och var 69 cm lång!

................................................................................................................................................


Igår var vi och hälsade på familjen Olsson, Tack för gott fika -jag får nog ta och baka en banankaka nån dag ;)

Albin och Agnes som har en dålig vana att nästan alltid bli osams, men igår lekte dom finfint!



Två busungar i hammocken =)



Lilla Freja och Elma...som för övrigt ser livrädd ut..hihi



.................................................................................................................................