Ont..

Foglossningen kom igår (igen..), inte direkt smygande heller..kan knappt böja mig ner, sätter jag mig ner så får jag typ rulla upp  =(
O värre är det idag..

L jag förstår hur jobbigt du har det !

Magen tar i överallt, kan knappt diska då lär jag stå på tå typ, annars värker ryggen..

Ja, jag vet mycket gnäll...men börjar bli less nu!


Albins bästa förskolekompis fick en lillasyster igår, Grattis!!! På sin 3 årsdag tilloch med =)





#1 - - Lena:

Fina kläder du köpt!!!

Jag letar också bodysar i stl 50...hittade på PoP sådär lagomt billigt =/ 225:-. suck

Vill ha en vit och marinblå-randig en det verkar omöjligt om jag inte går till PoP.



Härliga stjärnor du har gjort till Albin, jag ääääälskar stjärnor! =)



Ledsen att du har ont! Det suger verkligen! Skönt att det inte är så långt kvar för dig! =)



Kram kram!