Nystädat hem!

Imorse har jag dammsugit och tvättat golven överallt! Härligt när man äntligen blir klar.
Men så otacksamt det är att städa egentligen...imorrn ser det väl lika jävligt ut igen antar jag =(

Men men nu är det gjort iallafall!

Gör allt, nästan ;) för att få ut den lilla grodan...men inget verkar funka särskilt bra..

Jag o Albin har varit ut på snabba promenader (Albin satt i vagnen) igår och i förrgår, igår var jag hemma hos kusin E och tapetserade, jag var och storhandlade igår, idag har jag som sagt städat...

Imorrn tänkte jag städa skafferiet och köksskåpen...funderar på att springa lite i källartrappen upp och ner ;)

Egnetligen är det juh ingen brådska..den kommer när den kommer.. men man längtar juh så efter att få se vad det är för liten krabat därinne..Är det verkligen en flicka? Är det en jättebbebis?? Är den frisk?? Har den hår?

En sak till GRATTIS J till er lilla flicka i magen ♥♥♥

#1 - - Lena:

Ska de få en tjej?



Läste på facebook att de skulle ha bebis men inte vad de var för kön! =)



Kommer vi kunna ses massor sen ju och babbla när alla bebisarna kommit!!! =)