LEDIG!

Nu har jag börjat min föräldraledighet =)
Jobbade min sista dag idag.
Albin kommer att fortsätta gå på förskolan tills bebisen kommer, han kommer gå typ mellan 9-14 tre dagar i veckan.
När bebisen kommer får han vara ledig några veckor o sen blir det 15 timmar på förskolan, jag tror att vi behöver det båda två =)
Han är i den åldern då han faktiskt behöver lite mer stimulans än vad jag troligen kommer kunna ge honom med en liten skrutt hemma =)



Sen får vi se hur vi gör när bebisen blivit lite större runt halvåret eller så, då kanske jag tar hem honom...

Kommer troligen inte att bli igångsatt före v. 39 verkar det som...vilket blir runt den 8:e oktober...det är ju JÄTTElångt juhe..men det är väl bara att hålla ut antar jag =)


#1 - - Lena:

Hej vännen!



Sååå skönt för dig att vara lite ledig nu innan lillstumpan kommer!

Men!

Jag kommer sakna dig!!! Tråkigt att åka dit och du inte är där...hur ska det gå?!



Jaja, vi får träffas på hemmaplan istället! ;)