Helt galen!!!

Nyss hemkommen från Barnens Hus, har varit o kollat på en ny vagn..IGEN!
Jag är helt galen, jag vet!!!
Vi har Albins Emmaljunga Cangaroo kvar, och en Emmaljunga Citycross med sittdel och liggkorg båda vagnarna är helsvarta.

    

Cangaroo                                                Citycross



Egentligen gillar jag Cangaroon jättemycket, men med liggdel sägs den vara jäteklumpig och tung att fälla ihop och lyfta in i bilen (kan inte prova för man måste ha en adapter..)

 

Cangaroo med iggkorg                    I färgen "elk"

Inte den här färgen...vi har en svart liggkorg, men har kikat på en i färgen "elk"

Jag tycker att citycrosssen är jättefin med liggdel, MEN jag har ju kommit på att eftersom jag är van med en trhjuling som är oerhört lättkörd så kommer jag säkert tycka att citycrossen blir trög att dra...




Vi har kollat på begagnade Emmaljunga city jet´s, finns inte längre i butik, oxå har vi kollat på en liknande modell Emmaljunga Nitro..men men jag vet inte hur vi ska göra..

 
City Jet                                             Nitro

#1 - - Lena:

Haha!



Dags att bestämma snart! =)

Rätt var det är ska du ju ut och dra den lilla! =)



Jag börjar tveka att köpa en ny...kanske satsa på en begagnad...men det finns bara 07:or. SUCK!!!