Tisdag 6oktober

Gomorron soliga tisdag! Verkligen en härlig höstdag, men kallt.
Har lämnat Albin på förskolan, känner mig som en dålig mamma...jag sitter här  hemma vid datorn osså lämnar jag bort Albin...alltså vi behöver det båda två...men men fy så tokigt det känns =(

Funderar på att avboka tiden på förlossningen imorrn..va ska jag dit o göra egentligen????
Kommer juh bara att få åka hem igen, för det lär juh knappast ha hänt nåt på 2 dagar.
Jag har blivit lovad en igångsättning, men känner mig ganska lurad eftersom dom ändå väntar på att jag ska öppna mig..vad jag förstår så sker det i samband med värkar??!! Eller hur..så då kan jag ju lika gärna vänta på dom hemma då...

Med risk för att jag får kalla fötter och begär ett snitt istället..

Jag känner att jag blir mer och mer av en riktigt grintant här hemma, har inget tålamod eller ork...fysiskt går det bra..men jag har lixom ingen lust med nåt.. =(